(0)

Product was successfully added to your shopping cart.

Enviament

Els teus vins t'arribaran en una caixa especialment dissenyada per al transport de vi, una mercaderia fràgil i delicada. Per això, cada ampolla va en un estoig reforçat; el conjunt dels sis estoigs van en una caixa formant una cambra d'aire que evitarà el moviment de les ampolles i els possibles trencaments.

Ah! I com que estimem el nostre planeta, podràs reciclar l'embalatge.

Les teves comandes, les gestionem amb una central de transports que treballa amb les empreses de transport UPS i TNT.

Des d'Enterwine.com t'anirem informant de l'estat de la teva comanda en tot moment. Quan l'empresa de transports hagi acceptat la teva comanda se t'informarà d'un núm. de tracking amb un enllaç a la pàgina web de l'empresa de transports, des del qual podràs fer directament el seguiment de la teva comanda. Igualment, i si estàs registrat, des de la teva àrea de client també n’estaràs informat i podràs veure l'estat actual de les teves comandes.

Sí, per descomptat. Durant el procés de compra podràs indicar el domicili on desitges que es rebi la comanda. Aquesta fórmula està especialment recomanada si passes moltes hores fora del teu domicili habitual; d'aquesta manera, facilitaràs el lliurament més ràpid i còmode.

En el cas que l'adreça sigui d'una altra persona diferent a tu, et recomanem que ens facilitis un telèfon de contacte d'aquesta persona per agilitar el lliurament en el supòsit d'alguna incidència. Si és un regal, no oblidis notificar-ho i assenyalar-ho a la casella corresponent que trobaràs durant el procés de compra. Així no inclourem la factura en l'enviament.

Si en el moment de fer-te el lliurament de la teva comanda el transportista no et troba a casa, ho intentarà una segona oportunitat. Si tampoc fos possible, el transportista et deixarà una nota i es posaran en contacte amb tu per fixar un nou dia i hora de lliurament. D'aquí la importància que ens donis el màxim nombre de dades de contacte.

Si l'absència fos reiterativa (es realitzen tres intents de lliurament) i no es pogués establir contacte amb tu, l'agència de transports ens retornarà la comanda. Les despeses de la devolució de la comanda, com també de la reexpedició aniran càrrec del client.

No es farà cap lliurament en un domicili diferent a l'indicat, llevat que tu ens n’hagis donat les instruccions necessàries per fer-ho.

És una situació totalment indesitjada, però ja sabem que el vi és una mercaderia fràgil i, malgrat l'embalatge especial de què disposem, pot passar.

En aquest cas, si quan reps la comanda detectes alguna anomalia, humitat o sospita, no acceptis la comanda i fes-ho constar en l'albarà de lliurament i posa't en contacte amb nosaltres perquè gestionem la incidència. Enterwine.com gestionarà la recuperació de tots els productes del teu enviament i te’ls reexpedirà tots com més aviat millor i sense cap cost per a tu.

Tingues en compte que les agències de transport no permeten la devolució de la mercaderia en el mateix moment si el client l'obre en la seva presència.

Si en obrir la teva comanda, et trobes que hi ha un error, està incomplet o no correspon al que ens vas sol•licitar, posa't en contacte amb Enterwine.com i ordenarem recollir la teva comanda defectuosa en el mateix embalatge original i expedir-te’n una altra de nova sense cap cost per a tu.

Per a més informació, consulta la nostra Política de Privacitat i els Termes i les Condicions.